MaNos händer

fredag, juli 07, 2006

Pour some sugar on me

Kräkångersnoret. Avloppsrensning. Skalbaggar i skafferiet. Spindlar med tjocka ben. Geggig badbotten. Mögel. Hundbajs under skon. Nä, det funkar inte. Det blev inte särskilt farligt ändå. Jag försöker tänka på saker jag tycker är äckliga. Min man tycker att jag skriver så sockersött på bloggen. Jag har nog för mycket socker i hjärnan helt enkelt. Jag kommer att försöka strö ut det här och var. Får be maken flytta sig innan han drunknar i strösockerfloden.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Äschdå, det var ju bara nyhetsvärdet jag var orolig för, ständigt mån om alla andra som jag är. Inte ens pepparkakesocker som kokar av bubblor skrämmer mig. Livet är fullt nog av tappade sugar iallafall, sugar.

Eller som Johhny C skulle sagt:

Put your arms around me swear by stars above
You'll be mine forever in the heaven of love
Sugar in the morning sugar in the evening sugar at suppertime
Be my little sugar and love me all the time
Now sugar time is anytime that you're near oh you're so dear
Now don't you roam just be my honeycomb and live in a heaven of love

11:42 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida