MaNos händer

söndag, november 12, 2006

Nån har slagit upp ett hål

Jag har varit på en asbra konsert med den nästan alltid briljante Stefan Sundström. Vem annars bräker så vackert som han? Vem provocerar så roligt och på gränsen till illa? Vem är så spinkig och viftar så galet med sina stora händer? Vem är en mästare på att aktualisera sina låtar med nya textinslag? Nej, det finns bara en Stefan Sundström. Ikväll hade han flera musiker med sig, däribland Nina Ramsby och Martin Hederos. Och så en oväntad gäst i slutet, Lars Winnerbäck, och ett oväntat armband, Frälsarkransen.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

NEEEJ!!!!!!!! Var Lars Winnerbäck där oxå!??!! :::Bangs head on keyboard::: Jag avgudar han. Jag tänkte att följa med er men jag hade inget sätt att ta mig hem till mysig Bureå. Anna hade sagt att hon kunde skjutsa mig hem men vädret blev lite äckligt. Men.. Men... Lars!!!! bäääääähhhhhh!!!!!!!

11:23 fm  
Blogger MaNo sa...

Just det! Jag har aldrig fattat varför man ska bo i Bure..:)
Fast själv tycker jag att Stefan är många gånger bättre än Lars. Nästa gång hänger du med!

9:01 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida