MaNos händer

onsdag, augusti 17, 2011

individ/kollektiv

Jag är så trött på allt det individualistiska och det materiella.

På att det konstigaste jag kan göra i vår tid är att inte fixa till det gamla köket så att det passar just mig.

På att det är så viktigt att positionera sig på ett sätt som gör oss till misstänksamma konkurrenter istället för medvandrare och samarbetskamrater.

Trött och ledsen. För jag tror på kollektivets kraft. Men är rädd att många andra har slutat tro, och istället börjat köpa.



Etiketter: , , ,

2 kommentarer:

Blogger KaosJenny sa...

Jag tror! Fast det vet du nog redan. Kram

2:55 fm  
Blogger MaNo sa...

Tack! Jo, men det är skönt att höra det i alla fall. Kram!

1:17 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida