MaNos händer

onsdag, mars 12, 2008

You got me

Är det något jag gör när jag är less på att leka är det att
1. smygstäda samtidigt som jag leker (det är lite spännande, har nästan blivit som en sport att försöka plocka undan samtidigt som jag leker mammapappabarn)
2. läsa en tidning mer eller mindre öppet när vi egentligen bygger lego eller ser på nåt tråkigt barnprogram

Idag satt jag och 3-åriga dottern vid köksbordet. Jag sneglade lite i dagstidningen medan vi fikade. Jag frågade henne: "Ska du läsa många tidningar när du blir stor?" Dottern: "Nä, jag ska leka mycket med barnen. Om jag får några barn.".
Där fick hon mig.

1 kommentarer:

Blogger Gårdsromantik sa...

Smarta tips - känner igen mig fast det var länge sen.

/Maud

9:30 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida